ERASMUS + INTEGRATED LITERACY IN ACTION
Module 1 - Media Literacy (Medijska pismenost)
Kako se približavao kraj prvog polugodišta tako se naš Erasmus+ projektni tim spremao za odlazak na prvu mobilnost u sklopu projekta Integrated Literacy in Action. Naš je prvi domaćin bila škola organizator, zagrebačka X. gimnazija „Ivan Supek“, a u razdoblju od 13. do 17. prosinca naše su učenice (trećih i četvrtih razreda) te profesorice Sanda Ilić i Dina
Erasmus+ projektni tim II. GIMNAZIJE
Spahija sudjelovale u raznim aktivnostima modula Media Literacy, uz kolege iz Slovačke iz Španjolske koji su se priključili svim aktivnostima putem Zooma. Učenice su sudjelovale u nizu predavanja i radionica tijekom kojih su pobliže upoznale različite vrste medijske pismenosti.
Uz vodstvo prof. Ilije Barišića prvi su dan analizirale video igre i TV reklame, okušale se u pisanju lažnih vijesti i digitalnom oglašavanju te proučavale teorije oglašavanja. Drugi je
dan naglasak predavanja i radionica bio na utjecaju medija na emocije, i to predavanjima psihologinje Marije Roth. Posljednji dio predavanja i radionica odnosio se na filmsku pismenost, a prema prvim komentarima učenica, upravo ih se taj dio najviše dojmio. Prof. Ana Đordić provela je učenike kroz osnovne teoretske pojmove potrebne za analizu filmskih uradaka, a potom su, tijekom praktičnog dijela, učenici detaljno analizirali kratke filmove te dokazali svoje znanje u interaktivnom kvizu.
Dok su učenice marljivo sudjelovale u svome dijelu programa, profesorice Sanda Ilić i Dina Spahija, uz kolegice iz Zagreba, Slovačke i Španjolske, radile su na izradi lekcija koje će kasnije implementirati u svojoj nastavi. Rezultat višednevnog rada dvije su matematičke lekcije u sklopu teme „Lažne vijesti“ i „Mladi influenceri“. Iako je mnogima prva pomisao da matematika nema veze s ovim temama, profesorice Ilić i Spahija iskazale su se u kreativnosti i veoma uspješno osmislile zanimljive lekcije!
Osim rada u školi naš se organizator pobrinuo da se učenici upoznaju i s lokalnim običajima pa su tako organizirali zanimljive izlete i posjete. Uz stručno vodstvo, učenici i nastavnici slijedili su tragove sv. Lucije te poslušali Božićnu priču s Griča. Isto tako, imali su priliku posjetiti i Muzej prekinutih veza te su s velikim zanimanjem čitali o propalim vezama, ali se i iznenadili nekim simbolima veza. Imali su priliku posjetiti dražestan grad Samobor te promatrati izradu tipičnih medenjaka i saznati nešto o tradiciji medičarstva u Samoboru.
Naposljetku, u sklopu završnih aktivnosti, učenice nisu mogle pobjeći od matematike pa su tako sudjelovale u aktivnostima koje su za njih osmislile prof. Ilić i Spahija gdje su pokazale kako stečeno znanje mogu iskoristiti i kad je u pitanju medijska pismenost. Profesorica Spahija predstavila je lekcije i planove na kojima se radilo tijekom tjedna, a službeni je dio programa okončan podjelom potvrda o sudjelovanju u projektu. U poslijepodnevnim satima domaćini su priredili božićni koncert te je time i naša prva razmjena u sklopu ILA programa bila gotova. Učenici i profesorice u Split su se vratile s nekim novim spoznajama, prijateljstvima i iskustvom koje će im pomoći u daljnjem radu. Do neke nove razmjene!
Anamarija Brzica, prof.
Popis sudionika:
Učenici: Mia Ćosić (3.f), Lucija Perišin (3.e), Elena Bandalović (3.a), Dora Vilibić (4.a), Martina Parčina (4.c), Lucija Rako (4.c), Marta Maleš (4.e), Filomena Javorčić (4.e)
Profesori: Sanda Ilić, Dina Spahija i Anamarija Brzica, koordinatorica projekta Integrated Literacy in Action
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |