INTEGRIRANA PISMENOST NA DJELU
Početak školske godine 2020./2021. označio je i početak novog Erasmus+ projekta u kojemu naša škola sudjeluje. Riječ je o projektu naziva „Integrated Literacy in Action“, odnosno „Integrirana pismenost na djelu“. Zagrebačka X. gimnazija „Ivan Supek“ organizator je i voditelj
samog projekta, a osim naše gimnazije u projektu sudjeluju i srednja škola „IES ERAS DE RENUEVA“ iz španjolskoga Leóna te „Gymnázium Pavla Jozefa Šafárika - Pavol Jozef Šafárik Gimnázium“ iz Rožňave u Slovačkoj.
Radi se o zanimljivu projektu koji se, zapravo, nastavlja na prethodni, a kojim se nastojalo unaprijediti čitateljsku pismenost. Ovog puta pozabavit ćemo se medijskom, financijskom, znanstvenom i matematičkom pismenošću te vidjeti na koje se načine te vrste pismenosti mogu integrirati u svakodnevnome poučavanju. Osim toga, cilj je osvijestiti učenike, ali i kolege nastavnike, kako veoma često predmeti koje podučavamo nisu strogo odijeljeni te je međupredmetna suradnja put koji će nas odvesti do bolje primjene usvojenih znanja u svakodnevnome životu. Na taj smo način u ovaj projekt uključili nastavnike Matematike (profesorice Sanda Ilić, Karmen Šesnić te Sanja Vitaljić), Geografije (prof. Marin Borzić) i Kemije (prof. Dina Spahija), a, s obzirom na to da je službeni jezik projekta engleski, ni jezična strana nije zanemarena.
Kao i mnoge druge aktivnosti pandemija je usporila i ovaj projekt usporila, ali to ne znači da naši nastavnici i učenici miruju. Naprotiv, vrijedno rade na pripremnim aktivnostima za četiri modula projekta s nadom da će svoj rad uskoro moći podijeliti s kolegama i vršnjacima iz drugih država.
Više o projektu i samim aktivnostima možete saznati na sljedećoj poveznici: https://twinspace.etwinning.net/127228/home
Anamarija Brzica, koordinatorica
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |