2020-09-03 12:24:47

PREPORUKA VEZANO UZ IZRAZITO VULNERABILNE (OSJETLJIVE) OSOBE

OSNOVNOŠKOLSKIM I SREDNJOŠKOLSKIM USTANOVAMA

n/p ravnatelja/ravnateljica  -  svima

PREPORUKA  VEZANO UZ IZRAZITO VULNERABILNE (OSJETLJIVE) OSOBE

Poštovani ravnatelji, poštovane ravnateljice,

u skladu s Uputama za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021.(dostupno na poveznici: https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Upute_vrtici_i_skole_24_08_2020_HZJZ-1.pdf.),

„za svaku izrazito vulnerabilnu osobu (djelatnik i dijete/učenik) ili osobu koja dijeli kućanstvo s izrazito vulnerabilnom osobom, potrebno je pojedinačno razmotriti situaciju uzimajući u obzir aktualnu epidemiološku situaciju.

Odluku o tome donosi liječnik primarne zdravstvene zaštite kao i o eventualnim drugim posebnim mjerama zaštite poput nošenja maske i sl. (pedijatar, liječnik obiteljske medicine, te za učenike kod izostanaka duljih od mjesec dana liječnik školske medicine).

U kućanstvu u odnosu na vulnerabilnog člana preporučuje se izbjegavati bliski kontakt, nositi masku kada je primjereno i provoditi druge preventivne mjere. Popis izrazito vulnerabilnih skupina bolesti i zdravstvenih stanja i uvjeti za njihov boravak u školi sukladan je pravilima liječničke struke.“

U skladu s navedenim, preporučujemo vam da zaposlenike koji  su  izrazito vulnerabilne (osjetljive) osobe i za koje je  s obzirom na aktualnu epidemiološku situaciju potrebna odluka  liječnika primarne zdravstvene vezano uz mogućnost  boravka i rada u školskoj ustanovi, 

što prije obavijestite o potrebi pribavljanja navedene odluke kako bi mogli planirati rad u ustanovi u slučaju nemogućnosti njihova rada u ustanovi.

S poštovanjem,

            Ministarstvo znanosti i obrazovanja

 

BOLESTI I ZDRAVSTVENA STANJA KOJA MOGU POVEĆATI RIZIK ZA TEŽE OBLIKE BOLESTI COVID-19

Izabrana zdravstveno-organizacijska pitanja vezana uz rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021.


II.