PRIRUČNIK ZA NEODLUČNE, POSRNULE I LOŠE ČITATELJE
Na poziv voditeljice projekta, Jelene Crnek, prof. X. gimnazije "Ivan Supek" Zagreb, učenici 2.e razreda II. GIMNAZIJE Split pod vodstvom profesora Borisa Škifića sudjelovali su u istraživačkom dijelu programa Erasmus+ u projektu Priručnik za neodlučne, posrnule i loše čitatelje (Handbook for reluctant, struggling and poor readers).
Profesori Jelena Crnek i Boris Škifić u knjižnici II. GIMNAZIJE
Njime se definira čitateljska pismenost kao bitan dio ljudskoga prava na obrazovanje.
Učenici 2.e i profesor Škifić
Obraćajući se konkretnim potrebama NPL(neodlučnih, posrnulih i loših) čitatelja, cilj projekta je poboljšanje vještine čitanja ove populacije nudeći im pomoć u prevladavanju nedostatka povjerenja u vlastite sposobnosti i osobnu motiviranost. Smjernice projekta je postavila EU (HGHGL, 2012.) te nudi zaokružen, inovativan i cjelovit pristup problemu kroz svoje konačne rezultate:
Projektom će se pomoći srednjoškolskim nastavnicima, knjižničarima, stručnim službama kao i edukatorima školskoga osoblja u razvoju onih vještina potrebnih za podršku NLP čitateljima.
Profesor Škifić uključen je u projekt i kao jedan od tri hrvatska pisca uz Kristiana Novaka i Olju Savičević Ivančević, bivšu učenicu II. GIMNAZIJE.
Učenici i profesor, između ostalog, su prikupljali podatke za O2.A2 aktivnost koja se bavi propitivanjem čitateljskih navika učeničke populacije u dobi od 15. do 18. godina. Prikupljeni podatci će u konačnici biti uvršteni u Studiju slučaja u završnoj fazi ovoga projekta.
Učenici su, odgovarajući na anketu, negirali internetske čitače i internet knjige, jer smatraju da ništa ne može zamijeniti papir, slovo i knjigu.
N.G.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |