2017-05-22 12:37:20 PRIRUČNIK ZA NEODLUČNE, POSRNULE I LOŠE ČITATELJE Na poziv voditeljice projekta, Jelene Crnek, prof. X. gimnazije "Ivan Supek" Zagreb, učenici 2.e razreda II. GIMNAZIJE Split pod vodstvom profesora Borisa Škifića sudjelovali su u istraživačkom dijelu programa Erasmus+ u projektu Priručnik za neodlučne, posrnule i loše čitatelje (Handbook for reluctant, struggling and poor readers).
Profesori Jelena Crnek i Boris Škifić u knjižnici II. GIMNAZIJE Njime se definira čitateljska pismenost kao bitan dio ljudskoga prava na obrazovanje. Učenici 2.e i profesor Škifić Obraćajući se konkretnim potrebama NPL(neodlučnih, posrnulih i loših) čitatelja, cilj projekta je poboljšanje vještine čitanja ove populacije nudeći im pomoć u prevladavanju nedostatka povjerenja u vlastite sposobnosti i osobnu motiviranost. Smjernice projekta je postavila EU (HGHGL, 2012.) te nudi zaokružen, inovativan i cjelovit pristup problemu kroz svoje konačne rezultate: O1: Studija slučaja O2: Priručnik za neodlučne, posrnule i loše čitatelje (sadrži: motivacijske tekstove te smjernice i aktivnosti za promoviranje čitanja) O3: Nastavni plan i program O4: Digitalna učionica s priručnikom za nastavnike.Projektom će se pomoći srednjoškolskim nastavnicima, knjižničarima, stručnim službama kao i edukatorima školskoga osoblja u razvoju onih vještina potrebnih za podršku NLP čitateljima. Profesor Škifić uključen je u projekt i kao jedan od tri hrvatska pisca uz Kristiana Novaka i Olju Savičević Ivančević, bivšu učenicu II. GIMNAZIJE. Učenici i profesor, između ostalog, su prikupljali podatke za O2.A2 aktivnost koja se bavi propitivanjem čitateljskih navika učeničke populacije u dobi od 15. do 18. godina. Prikupljeni podatci će u konačnici biti uvršteni u Studiju slučaja u završnoj fazi ovoga projekta. Učenici su, odgovarajući na anketu, negirali internetske čitače i internet knjige, jer smatraju da ništa ne može zamijeniti papir, slovo i knjigu. N.G.
|
II. |